План роботи
Тижнева карта дистанційного навчання
Тижнева карта дистанційного навчання дітей старшого дошкільного віку
20– 24 травня, 2024 року
Тема блоку: «Ми майбутні школярі» Тема тижня: «Я піклуюся про своє здоров’я»
Понеділок 20.05
1. Ознайомлення із соціумом, художня література. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Фізкультура)
Трудове виховання / Елементи економічного виховання
1. «Скоро до школи»
Заучування вірша Платона Воронька «Як багато знаю я»
Малювання «Повітряні кульки» https://youtu.be/90abvR0ZLJw?si=JM0fuJoIQiKN-MmX
2. Кидання м`яча в вертикальну ціль. Стрибки через предмети. Рухлива гра «Діти і вовк»
Ручна праця «Вироби з солоного тіста»
Вівторок 21.05
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти)
2. Ознайомлення із соціумом, природним довкіллям
3.Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність )
Народознавство/СХД
1. Звуковий аналіз слів Поділ слів на склади. Буква Щ. Читання
2. «Спорт-здоров’я, спорт це сила, що дає усім нам крила»
3. (за планом музкерівника)
https://grabareva0310.blogspot.com/
СХД «Весна буяє квітами»
Середа 22.05
1. Логіко-математичний розвиток
2.. Ознайомлення з соціумом, розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
3.Здоров’я та фізичний розвиток (Фізкультура )
Розважальні ігри/ Конструктивно – будівельні ігри
1. Число 10. Сусіди цифри. Порівняння чисел. Дні тижня.
2. Інтегроване заняття «Як природа може бути небезпечною». «Що таке радіація»
3. Стрибки в довжину з міста. Кидання на дальність. Рухлива гра «Пташки і дощ».
Загадки про тварин
Четвер 23.05
1.Ознайомлення з соціумом. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплікація)
3..Здоров’я та фізичний розвиток (Фізкультура )
Школа добрих почуттів (морально-етичне та правове виховання)
1. «Чистота-Запорука здоров’я»
2. Аплікація «Корисні продукти»
3. Стрибки у висоту. Кидання м`яча на дальність. Рухлива гра «Вусатий сом»
Бесіда «Чи готовий я до школи?»
П,ятниця 24.05
1. Ознайомлення з природним довкіллям, логіко-математичний розвиток
2. Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність)
Школа безпеки та здоров’я
1. «Гриби отруйні та їстівні». Математичний бліц «Ми любимо природу»
2. (за планом музкерівника)
https://grabareva0310.blogspot.com/
Мінна безпека